Posiadacze aut z silnikami wysokoprężnymi często muszą się mierzyć z wieloma kosztownymi naprawami. Powszechnie na przykład się w nich psują koła dwumasowe albo turbosprężarki, a na ich naprawę w zależności od marki przeznaczyć trzeba od tysiąca złotych do nawet kilkunastu tysięcy. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku wtryskiwaczy, które także w pewnych jednostkach napędowych potrafią narobić wiele problemów. Producenci oceniają przeważnie ich trwałość między 150 a 250 tysięcy kilometrów, i po takim dystansie często mogą zacząć szwankować.
Przeważnie to się objawia mniejszą mocą silnika i jego nierównym działaniem, z takich też powodów jeśli się zauważy tego typu rzeczy, lub tym bardziej jeśli zaświeci się kontrolka, to należy jak najszybciej pojechać do warsztatu. Jeśli chodzi o całkiem nowe wtryskiwacze do diesla, to sytuacja zbyt wesoła z nimi nie jest. W związku z tym że są one dostępne wyłącznie w sieci autoryzowanych serwisów, to posiadacze samochodów liczyć się muszą z dużymi wydatkami, w przypadku starszych samochodów nawet przekraczającymi ich pełną wartość.
Alternatywną możliwością będzie zakup wtrysków po regeneracji, które można znaleźć w znacznie niższych cenach. Taka regeneracja pozwala na przywrócenie ich parametrów do stanu odpowiadającego nowym elementom, co umożliwi jazdę przez kolejne lata. Chcąc kupić takie wtryski po regeneracji przede wszystkim trzeba znać ich oznaczenie, ponieważ nawet przy tym samym modelu silnika wtryskiwacz 0445115078 nie zawsze będzie pasował do posiadanej jednostki.
+Artykuł Sponsorowany+